thumbnail

Wednesday, March 02, 2016

WW : Rasa Nak Tenyeh Sangat!!


Dah lama tak WW. Hari ni nak try lah!~ ;)

Nah

1

2

3

Eeee..yang tengah tuh!!

Rasa nak tenyeh je hidung pesek dia tuh!

Sekarang ni setiap kali amik gambar macam tu je lah dia senyum! Sabar je la aku..he..he..he..
Tu yang duduk dalam kotak tu time aku OT hari sabtu lepas diam je dia dalam kotak tu. Bagi marker bagi kotak suka betul hati dia ;)

Dan, oh percayalah bahawa se nyer baju Boboboi tuh dipakai berulang kali! Tak kire siang ke malam ke asal kering je itu je dia nak! Haishhh...kalau tak amukan nak baju tu jek. Sabar je la dengan anak yang nie. Kene basuh pastu keringkan laju-laju T___T

Okey cubaan untuk WW adalah tidak berjaya dengan orang yang banyak cakap macam aku! Oh ye yang tak tau ape itu WW meh sini aku bagitau, WW tu ialah Wordless Wednesday. Kekonon entry takde cakap-cakap takde cerita-cerita cuma tepek gambar jek! Cubaan aku semakin hari semakin tak menjadi..HI..HI..HI..

24 comments:

Kakzakie Purvit said...

Budak yg tengah tu yg paling kakak geram bila tengok dia satu ni mesti kita ikut sengih sama:)

Rozita said...

hehehe...comel terutama yg dlm kotak tu.. akak pun sama dik selalu xleh nak buat wordless...
pstt..kotak komen ko payah nak cari dik.. terselit2 gitu..

Kak Nieyl said...

Morning♥
sejuk hati aunt nieyl pepagi nampak gambar uolls bertiga..
semoga kalian bertiga menjadi anak yg soleh dan solehah..Amin..
blog kak wa nie..antara yg wajib nieyl singgah setiap hari ♥

el said...

anak2 uols senang nau nak amik gambor
nak gak depa tgk camera..anak2 iols ishh sorang dua sure kelaut kahkahkahkah but very nice photo ok..

Nurzakiah Hanum said...

happy family

Mrs Puex said...

hishh memang geram btol yg duduk dlm kotak tuh..hehehee..

Jueliza Jamani said...

alaa comelnyaaa jenuh mama jue kenan la kat si kecik itu...

Siti Rohaida Yusof said...

comelnya dak tu senyum..mata pun tak nampak dah

lieyalatif said...

hahaahahah ye laa izwa, failed....mmg takleh ww utk org byk ckp mcm kite ni ekekeekekke....

alaaaa comelll...muke yg tengah2 tu mintak picit eheheheheh...cheeky sgt aksi n posing2 tu ekekekeekek....

Raihanah Ahmad said...

hihih comel je. anak2 memang suka main dalam kotak

SYANI said...

comel tiga2 tu.. Muka sepesen je..

Puan Awin said...

bijak sungguh budak yang tengah tu kak ;)

Falsya said...

Geram jer tgk si kecik tuh dgn die punye menyeringaiiiiii..

Inani Hazwani said...

Adik ni kaaaan pandai buat muka comel dia. Hehehe

Daddy Ziyyad said...

nak angkut pun senang, angkat kotak...suruh duduk diam2 dalam tu! hahaha

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

Jom.. kita penyekkan sama2.. geram tengok he..he..

Nad MamaZN said...

suka tengok adikbradik ni.. suka tgk abg syahmi! :)

hainom OKje said...

Rasanya abg tu mmg sebijik muka mama ek...

adianiez AIDA said...

izwa, memang payah nak WW.
mesti nak brot bret brot bret gak :)
apapun, yg kecik tu paling cute.
senyuman paling ikhlas!

Julia Johari said...

Auntie dah tau kesukaan anak auntie kesayangan ni...mmmuahhh byk2 kt dia...

aizamia3 said...

Alahai geram nengok dak tecik tu..
kalau tak tunjuk gambar dia tengah berdiri atas kerusi kecik tu, kita bayangkan kakak dengan abang dia terpaksa menunduk nak bergambar dengan dak tecik tu.. hehehe..

LYAfrina said...

haha.rsa nk cubit2 tgk adik mok

aRz MoHa said...

Ok serius tiga-tiga comel sangat.
Budak-budak dapat pen marker memang suka sangat.

Kira Sakura said...

Ok. Memang rasa nak tenyeh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang