thumbnail

Friday, April 29, 2016

De'Xandra Perfume Yang Super Murah Tapi Bau Tahan Paling Lama!

De'Xandra Inspired Perfume

Dexandra Inspired Perfume

Korang pernah dengar tak pasal De'Xandra Perfume nie? Sebenar nyer aku tau pun 2-3 bulan lepas sebab tengok kemain gigih dia orang buat promosi kat booth-booth area KL nie. Takde la try pun, tapi terperasan ade kawan pakai ehhh bau dia wangi nyer pastu sampai ke petang wangi je dak nie! Biler borak dia cakap dia pakai De'Xandra Perfume jek! Aku pun ooooooo...ooo je la weh..teruja la jugak tapi beli belum lagi.

Nak jadi citer 3 hari lepas perfume aku memang abis licin licau. Aku ni bangsa biasa pakai perfume jadi kalau sehari tak pakai rase lain machiam sangat! Korang aku tak tau la tapi aku rase macam tak cukup tak lengkap jek, lagi-lagi aku kan selalu jumpe peminjam (huhuhu...part ni berapa kali nak mention daaaa~) so 2 hari tak pakai perfume ni rase tak best je.

Ketahanan Luar Biasa Dengan Harga MAMPU MILIK!

Terjah web De'Xandra Perfume ni terus bertambah teruja lagi-lagi tang visi dia! Visi nyer : membantu lebih ramai penggemar wangian mendapatkan perfumes dengan ketahanan LUAR BIASA dengan semburan HARGA MAMPU MILIK! Tak teruja ke uolls?? Part HARGA MAMPU MILIK di vs kan dengan ketahanan luar biasa je dah buat aku tertarik~ Lebih 8 jam tau korang bau dia boleh tahan. 


Dexandra Inspired Perfume

Sebab aku dah try pakai De'Xandra Perfume 2 hari ni baru aku berani nak cerita, nak share best ke tak best, berkesan ke tak ketahanan dia. Aku tak suka bagitau orang benda yang alahaiiiii baru pakai sekali pastu citer degar-degar. Tu menipu nama nyer tak berkat hidup nanti. Part berkat paling aku takuit oiiii~


Dexandra Inspired Perfume

Confirm! Confirm bau dia tahan lama! Pagi aku pakai sebelum pegi office sampai asar bau dia still melekat terbau-bau lagi. Best best best. Eady yang jarang bercakap pun tegur aku petang semalam "eh B pakai perfume lagi ke?kuat je bau wangi nie" Aku cakap aku pakai yang pagi tadi punyer je tu. Rupa nyer perfume ni makin kau pakai makin meresap kat kulit dan badan, makin lama makin serasi jadi bau dia akan susah nak hilang. Perghhh wangilah kau sentiasa nanti! Suka tau~ Ehh..ade ke orang suka busuk? LOL!

Dengan ketahanan bau (lebih 8 jam) yang LUAR BIASA..perghh~

Kalau korang nak tahu, belum cukup setahun De'Xandra Perfume dalam pasaran, pada 14 November 2015,​ DeXandra di nobatkan sebagai THE BEST INDUSTRY CLASS SECTOR IN FRAGRANCE & LUXURIOUS PERFUMES​! Giler tak teruja? Keluaran bumiputera setanding dengan jenama antarabangsa tau. Bangga!

Midnight Fantasy - Britney Spears

Midnight Fantasy - Britney Spears dah tentu pilihan aku sejak dari duluuuuuu lagi! Walaupun ade jugak pakai perfume lain tapi Britney Spears memang jadi kegilaan aku sampai kakak aku pun dah tau sangat dah. Korang offer la ape pun yang ni jugak aku kenan. Paling tidak pun Estee Lauder Beautiful je selera aku. So korang kalau nak bagi hadiah sila take note okey? Kekekekee..

Lebih Banyak Pilihan

Boleh Klik [SINI] untuk lihat Pilihan Perfume Dexandra yang ada

Ada lebih dari 20 pilihan bau untuk lelaki dan lebih 40 pilihan bau bagi wanita yang diinspirasikan dari wangian Jenama Antarabangsa.  Perfume ni keluaran bumiputera, halal dan boleh dipakai ketika solat. Boleh jugak dibawak travel sebab botol dia kecik...ehh besar tak besar kecik tak kecik muat dalam handbeg. Botol dia besar 1 genggaman tangan aku jek, 35 ml EDP Perfume okehhh bukan EDT.

Dalam pada berwhatsapp dengan Adik Manis Cik Kumbang Fatin Comel aku tu (sebab aku tengah touch-up blog kalau korang perasan), jadi dengan dia lah aku dapatkan De'Xandra Perfume nie. Korang kalau nak beli jugak boleh la terjah FB atau IG dia. Kalau aku baik PM FB terus jek sebab rase macam lagi cepat dia balas. Ehh whatsapp pun cepat je dia jawab ;)

Beli De'Xandra Perfume yang original tau.

Hah jenuh cerita baru boleh bagitau harga dia! Confirm korang akan terperanjat sebab bau dah la tahan lama pastu harga murah nak matik. Jimat okeh~

Dengan harga : 1 botol RM 65.00 | 2 botol RM 120.00 korang akan dapat bau yang wangi selama 8 jam! Perghhhh...murah hoiiii ;) 

Dexandra Inspired Perfume
Boleh dijadikan sebagai hantaran!

Ada juga yang jadikan Perfume De'Xandra sebagai hadiah dan juga hantaran. Haaa bulan Mei nanti banyak hari sambutan khas bagi meraikan dan menghargai orang-orang disekeliling kita seperti Hari Ibu, Hari Guru, Hari JururawatNak jadikan hadiah Hari Anniversary pun boleh juga.

Kenapa kita perlu hadiahkan De'Xandra?

Sebab Dexandra membantu lebih ramai orang yang inginkan Perfume Jenama Antarabangsa dengan Kualiti Setanding pada harga yang Mampu MilikDan yang paling penting kita dah tak was-was lagi time solat. 

Beli Dengan Agen Yang Dipercayai!

Cepat korang boleh beli dengan adik manis cik kumbang comel aku tuh. Dah macam-macam nama aku panggil dia..ha..ha..ha..tapi memang betul comel lahhhhh ;) 

Siapa yang nak join Program Dropship pun bole rojer-rojer Cik Kumbang ni especially Blogger sebab ada Projek Duit Raya spesial untuk team Cik Kumbang. Nak tahu lebih lanjut berkaitan Program Droship bersama Dexandra boleh klik [SINI].

adik comel saiya ;)

FaceBook Personal : Nur Fatin Eisa Cik Kumbang
Instagram : Pick The Perfume
Whatsapp : 019-414 5620

15 comments:

♥TheOnlyFarah♥ said...

dear..kat ofis farah pun dah sampai benda nie..hahaha.. farah jer tak cuba lagi.. nnti tunggu perfume yg ada nie habis dulu..lepas tu bole la try.. =D

el said...

wahhhhhhhhh wanginyerrrr

Jueliza Jamani said...

tak pernah jugak beli.. tgk org promote jual aku tgk jer tak pernah cuba sebab perfume che ta aku ada bnyak stok lagi.. so aku kena abiskan perfume che ta tu baru aku beli lain.. hahaha

wahida said...

kat ofis aku kemain ramai ejen dexandra ni..
aku beli dgn sorang member baik kat ofis ni, dpt lagi murah...hehe...

Cik Itah said...

rasa cm nak try la..

Julia Johari said...

Kecik comel jer perfume ni kak izwa...wahhh byk yer pilihan...ada utk lelaki dan wanita...perghhhh best ni mudah bawa travel...nak beliiiiiiiii

Kakzakie Purvit said...

Guna nama Britney Spears lagi.
Kakak tak pernah pulak jumpa kat sini
Mungkin tak lama akan masuklah kat JPO boleh kakak test baunya..

Cik Kumbang said...

Terima Kasih kakak comel ;)

hainom OKje said...

Mesti harum semerbak ni....tengok ni teringat lovely Lace

aRz MoHa said...

Bagus la kalau perfume yang bau tahan lama. Memang patut cuba

teratai said...

Suka hidu bau mereka yang pakai tapi kita x berapa gemar memakainya.

Chekgu Azrine said...

Ahkak pun suka britney spears...best..nti nk order la..murah dan kata tahan lama..yeahh

Khir Khalid said...

Nampak kelas design dan packaging perfum ni... bagus ni, berbaloi... mmg menarik.. :)

Kira Sakura said...

bestnya bukan senang nak cari perfume yang tahan lama. kebanyakkan tengahari dah hilang dah bau nya. kecuali sembur lain

adianiez AIDA said...

aida pengguna dexandra :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang