thumbnail

Monday, May 16, 2016

Dan, Apabila Sel-Sel Otak Berhubung!



Bila kiter kata "buat laaa nanti abah marah adik nantiiiii..." boleh pulak dia jawab "abah tak mawah adikkk..." sambil sengih ! Masalah nyer memang abah tu tak marah pun..kekekeke..
Suka hati adik lah dik! Bangun hujung minggu so semua pun tak lah mandi awal-awal walaupun semua bangun untuk solat subuh.

Hari sabtu ahad adalah hari sukahatikoranglahanak nak buat ape pun. Cukup time kita kemas rumah atau pun kita berjimba kat luar ;)

budak busuk!

Macam tu lah gaya nyer kalau tengok tv ! Kadang Syahmi sampai marah sebab kaki dia kebas, kadang marah sebab dia nak baring tapi adik sibuk nak baring kat kaki dia. Ha..ha..ha..kesian tengok Syahmi ni asyik la kene buli dengan adik-adik dia ;)

Yang kakak perangai lain asyik melaung je minta Syahmi amikkan itu amikkan ini tolong itu tolong ini yang adik gini pulak gaya nyer . Stress je dia..siap buat modal bergaduh laaaaa...aku pun kadang pujuk-pujuk Syakirah duduk dengan aku tengok tv dia tak nak so lantak ler koranggggg..hua..hua..hua..

Gambar Sufiya takde sebab dia tak nak orang amik gambar dia alasan dia kakak tak mandi lagi kakak tak cantik! Okey fineeeeeeeeeeeee~ dah besar kan masing-masing ! Y___Y

22 comments:

mama tisya said...

abah redho je..adik buat apa pn..hehe

Kakzakie Purvit said...

Hihi... adik pun dah tahu perangai abah dan abang adik.
Memang tak adanya kena marah kan dik:)
Kakak kan anak dara dah tahu malu dah..

Nieyl said...

Morning...
cian abg syahmi ye..
abg yg penyayang dia nie kak...
Insya├üllah..dah besar nnt boleh di harap tgk² kan adik² dia.:)

Inani Hazwani said...

Adoi macam macam perangai budak kecik ni.Manja eh dik dengan abang dia. Hahaha.

Nad MamaZN said...

hahaha..! pandai adik. abah tak mawahhhh ye.. hehe..

Qhaifa Nur said...

Anak ni izwa perangai x sama..mcm2 ragam ada hahaha...
Sapa nak marahkn adik yup..

Qhaifa Nur said...
This comment has been removed by the author.
Cik Kumbang said...

Sabor jela abgnya hehe

Cho Zila said...

Alahai sweetnyer adik beradikkan..

akak dah lama tak ke sinikan.... cantik blog kau Idzwa sekarangni... terima kasih gak sudi datang blog akak walaupun akak kurang datang ke sini...

Ahmad Hasif said...

Haha.. Adui redho je la kena smurf.. Hehe.

Blogwalking sini, jemput baca yer.. :)

Bina Web Berkualiti site...

ain.ya.nun. said...

Anak bongsu (setakat ini) kan, apa dibuat semua kena redho dan pasrah je terima. Haha.

Nooriah Abdullah said...

aduhh adik dah tunjuk terer tu
dah tau takde yang nak marah kan dia lagi
hatta abah sekali pun..
biasalah tu anak bungsu kan
eh bungsu ke tu Idzwa heee

Ayuni said...

nie first time masuk blog nie, cantik! suka colour blog!

dorsett pink said...

comey jer perangai budak2 ni

LYAfrina said...

hehe..gerom sokmo tgk gelagat adik mok mok ni

Husna Rahman said...

sweetnya abag..abg mithali ni, insyaallah..jaga adk2 perempuan leklok lah aihh..

el said...

mangsa buli hahaha

aRz MoHa said...

bila anak-anak dah semakin membesar....

Raihanah Ahmad said...

tengok gambar anak2 ni teringat pula kat anak2 kat rumah. sekejap je depa kecik, cherish the moment

Khir Khalid said...

Sempoi je abah dia... redho jelah... itulah kasih sayang seorang abah... :) :)

Fiza Rahman said...

Manja dik mok ngan abam syahmi yerp. Redho jer lah abah.

hainom OKje said...

Yelah time hujung minggu lah nak bermalas malasan pun Izwa.... hari lain kena bangun awal. Manja si budak tecik ngan abg dia tu kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang