thumbnail

Saturday, May 28, 2016

Jom Tempah Name Kad Baru Dengan Flyers Murah Malaysia !


Punyer lah lama nak buat kad nama yang baru asyik la tertangguh pastu tak jumpa pulak person yang aku rase macam kene jek dengan aku. Flyers Murah Malaysia ni pun aku tau dari Ainie itu pun lamaaaa dah baca pastu lupa. Ha..ha..ha..pastu ntah macam mana terbaca Flyers Murah Malaysia ni ade buat promosi yang tahap bapak murah maka laju-laju aku pun order lah!

2 side RM 10 (1 box) aje tau !

Dengan harga promosi RM10 (1 box) bagi 2 sides laju je lah aku pun pm Flyers Murah Malaysia nie. Laju jugak dia orang balas pm. Cuma aku je ade masalah hilang ingatan untuk balas pm dia orang..ha..ha..ha..

Dia orang akan tanye kau nak design yang macam mana..aku senang jek sebab malas nak pikir design ape lagi pun aku ni kan orang yang cepat jemu tengok 1 benda maka aku jawab je tak nak macam pompuan pompuan..nak simple sama macam blog. Cuma ade kesilapan tang instargam aku..hu..hu..hu..patut instagram.izwa_0909 tapi 0909 tu hilang plak..malas aku nak return balik lagipun salah aku jugak dia orang pm aku tunjuk design sebelum print aku cuma cakap okey tanpa tengok detail. Hmm..hmm..next time kiter order lain ;) cuma sedih sebab tak bleh order sikit..hu..hu..hu..kene order min 3 box (300 keping). Banyak sangat kot 300 tu. Kalau boleh nak 150 jek.

Terima kasih Flyers Murah Malaysia servis baek, pm laju, pos pun cepat ! So, jom bakar kad lama seperti kenangan lama itu..mua..ha..ha.. ;)

16 comments:

mama tisya said...

sweet & simple mcm tuan blog....xpe byk..kn byk event bole bg hehe..kita pn tkde name kad lg..ingt nk buat juga nanti

I N A A I N A A said...

murahnya kak... nanti boleh la tempah kat sini pula...

Susanti Hara said...

Belum terbiasa dengan bahasa Malaysia jadi bacanya berasa aneh

luqman zakaria said...

thank you share pasal nih sbb saya tengah fikir jgk nak print dekat mana kad..hehe

Ahmad Hasif said...

lawa juga designye simple dan lawa..
bagus2..


Blogwalking sini, jom belajar tutorial ni

How To Display Author Info Box in blogpost article...

Nurhidayu said...

rajin ko!!

Nooriah Abdullah said...

murahnyaaaa
syok kalau dpt buat macam tu

Lynn Hamzah said...

sweet jer...erm...leh try order la nanti...

Jueliza Jamani said...

izwaaa baru2 ni aku jumpa banner besar 10 kotak rm50.. murah takkkk kat bangi aku tgk wehh

YieN said...

Wahhh, mcm best je ni :)

Julia Johari said...

Bagus jumpa port murah...juju pun dah berzaman tak order kad...asyik2 pi event je kad tarakkk hahahha...oohh kena order minimum 30 box ye...nanti nak tanya suami kot2 dia nak tumpang sekali hehehe...TQ kak izwa mmmuahhh

Khir Khalid said...

Wahh murah tu... cantik kad... berbaloi dgn harganya tu... :) :)

Fiza Rahman said...

Murahnya.

hainom OKje said...

Jimat pun jimat ye Izwa....

hainom OKje said...

Jimat pun jimat ye Izwa....

Noriza Rahman Momma Vogue said...

Murah dan cantik

Nak juga name kad izwa, boleh?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang