thumbnail

Monday, May 30, 2016

Krim Ajaib Izeara Xtravaganza Yang Dikatakan TAK PANAS Tuh??

Krim Ajaib Izeara Xtravaganza Yang Dikatakan Tak Panas tuh??


Izeara Xtravaganza

Ape tuh Krim Izeara Xtravaganza??

Jujur cakap aku pun sebenar nyer tak tahu pasal serum ajaib ni sampailah benda ni jadi viral disebabkan katanya KRIM NI TAK PANAS ! Siap mengamuk buat video dan report polis okeh ! Hu..hu..hu..machiam machiam. Dah viral baru aku kenal ape itu Krim Izeara Xtravaganza. Ngeeee~

Tapi disebabkan aku ni memang ade lemak-lemak tersorok (paha, bawah dagu, bontot & perut dah tentu lah kan!) maka rentetan kes viral tuh tertarik jugak laaaaaa nak cuba betul ke berkesan dengan keadaan dia TAK PANAS tuh, tapi sebelum cuba gigih la baca segala testimoni Izeara Xtravaganza kat IG & FB Izeara Xtraganza. 

Memang semua patut dimulakan dengan Bismillah kan?

Antara Kelebihan Serum Izeara Extravaganza ialah : 

> Merupakan serum kurus yang PERTAMA di pasaran yang tidak panas, tidak melekit 100% dan pastinya harga serum ini MAMPU MILIK!

> Serum kurus pertama di Asia yang ada Cafeisilane C. Ini adalah bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah kulit.

> Lemak tertanggal dan terhapus dalam masa 48 jam di mana korang akan kehilangan 6 inci dalam masa 48 jam tuh.

> Melawaskan permbuangan air besar selepas 1 jam menggunakan Serum Izeara Extravaganza ni. Hilangkan stretchmark lama/baru melahirkan sekiranya korang menggunakan secara konsisten selama 7 hari.

> Lemak-lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan cepat!

Tak panas, tak melekit & wangi !

Tak Panas, Tak Melekit & Wangi !

Dah seminggu lebih kot aku try rase jugak la paha dah tak bergesel biler berjalan..hu..hu..hu..aku ni senang je nak tau biler berat badan dah naik, paling cepat ketara tang paha perut tuuuuuu..serius cakap berat aku ni macam yoyo..cepat naik cepat turun cepat naik kadang susah nak turun..aku pun tak paham dengan berat aku nie. Cuma lately ni berat aku makin naik mendadak lepas aku stop susukan Syakirah. Huwaaa..naik mencanak-canak pastu tak nak turun..dah kenapa kauuuuuuu tak turun?? Sakit jiwa biler orang asyik tegur "Ehhh dah gemuk la sekarang..eh dah berisi laaaa sekarang..!" tu belum adik aku tegur lagi "Ni lengan ke paha?? Macam sama je lengan dengan paha!" huarghh...mak is so stress u know!

Sejak seminggu lebih mendapat kerajinan sapu krim Izeara Xtravagnza ni dapat la rase paha dah tak bergesel biler berjalan ! Hu..hu..hu..sebenar nyer nak citer pun malu tapi tu lah hakikat nyer. Sejuk-sejuk nyaman jek biler sapu-sapu krim Izeara Xtravaganza ni kat lemak degil, sebab nyer 1 memang lah sejuk 1 lagi bau dia wangi sangat ! Ade orang kata bau dia macam lemon tapi hidung aku asyik terbau dia lebih kepada bau ros ;) 

Jadi takde lah nak risau kalau nak sapu sebelum pegi keje atau sebelum pegi dating tuh. Takde bau pelik-pelik tau..lagipun nyaman jek sambil dating dia bakar lemak kauuu dalam diam..ha..ha..ha..

Jimat okeh duit dari amik treatment laser-laser lemak kat luar sana sebab harga dia mampu milik sangat ! Tapi jangan lupa makan dan senaman kene jaga gak. Jangan ar kau sapu pastu kau makan macam seminggu punyer makan..memang tak kurus la jawab nyer.

Kandungan Bahan Izeara Xtravaganza :

> Stem Cell Formula
> 100% bebas bahan kimia
> 100% bebas paraben
> 100% terjamin keberkesanannya menurunkan berat

Order : 013-777 3617

Testimoni / Lebih Lanjut :

Instagram Izeara Xtravaganza
Facebook Izeara Xtravaganza

23 comments:

Mia Kassim said...

Mcm best pula krim ni kan ... tak panas tu yg menarik

Mia Kassim said...

Mcm best pula krim ni kan ... tak panas tu yg menarik

Jueliza Jamani said...

tang tak panas tu aku suka.. kalo panas kerja duk nak mengelap pulak oiii.. stressss

Julia Johari said...

Memang tak panas...tu yg best

Qhaifa Nur said...

mmg ajaib..bila peha tak berlaga...suka2

Nieyl said...

Bestnya..nant nieyl nak try laaa

Inani Hazwani said...

Bestkan produk ni, tak panas, tak melekit. Bau pun segar je bila guna. Best !

Encik Suami said...

Assalamualaikum.

ada gak perasan membe pegang produk nie masa dia bergambar kat facebook.maksudnye lelaki pun boleh guina la ye produk nie?

HeNRieTTa JoSe said...

meanriknye....brp harga?

Kakzakie Purvit said...

Jgn kerana tak panas pulak nak melenting ye Izwa hihi... (habis nanti ada yg marah). Pakai dulu baru tahu:)

wahida said...

aku pulak lagi suka krim yang panas...hehe...
tapi aku suka tang tak melekit tu...boleh try ni...

mama tisya said...

ni ke krim yg jd viral bella yg kata krim tk panas tu hehe

Azlinda Azman said...

Tak panas..gesel2 dgn suami lps pakai oun boleh..eh.eh...hehehehe

Azlinda Azman said...

Tak panas..gesel2 dgn suami lps pakai oun boleh..eh.eh...hehehehe

Khir Khalid said...

Bagus ni... skrng mmg ramai yg cari krim mcm ni. Apatah lagi klu tak melekit... taklah melengas, rimas rasa...

Mohd Jamaruddin said...

Dah kurus la raya ni nanti..

Cik Puan Eka said...

menarik krim ni. SBb kalu yg panas tu adui nak pegang pape pon rasa malas je ahaha sbb riso pedas

Fiza Rahman said...

Wah...Ada perubahan erk.

hainom OKje said...

Lemak lum degil sangat tu Izwa sebab tu cepat turun hihi...

safurara said...

wahhh pakai kebaya lah kaka kita raya ni.

el said...

ooo ni krim si bella tu eh
marketing strategi bella mmg terbaik
amboiiii pas ni raya glemer uols..pakat semua selim melim hehe

Theresa Theresa said...

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau perempuan? Jika dalam apa-apa masalah kewangan atau memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Jika anda membayar bil-bil atau hutang untuk menyelesaikan, atau adakah saya memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan ia sukar bank-bank tempatan / modal mencari untuk mendapatkan gadai janji daripada institusi kewangan yang lain? Adakah anda memerlukan pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab, jika anda suka,

* Pinjaman Kenderaan
* Pinjaman Harta Tanah
* Pinjaman Perniagaan
* Lain-lain Pinjaman
* Kredit
* MasterCard

Sila hubungi kami melalui e-mel: Saya Theresaloancompany@gmail.com
Nota: Pinjaman menyediakan kadar faedah tahunan sebanyak hanya 2%. Harap anda akan diberi kredit dalam mana-mana negara di dunia harus kediaman.

Apa-apa keperluan pelanggan, kami perlu menyediakan maklumat berikut untuk membuka fail pemprosesan pinjaman.

1. NAMA PENUH: ...............................
2. ALAMAT: .............................. .. ...
3. KERJA: .....................
4. NEGERI: ........................
5. SYARAT: ........................ ..
6. Bandar: ...........................
7. SEX: ............................
8. Umur ........................... ..
9. BILANGAN TELEFON BIMBIT: ............ ..
10. BILANGAN KREDIT DIKEHENDAKI: ..........
Pendapatan 11.Monthly ..................
12.DURATION daripada: ..................... ..
13. PINJAMAN TUJUAN ...............

Terima kasih atas kerjasama anda
Theresa SYARIKAT PINJAMAN
ALAMAT E-MEL: Saya Theresaloancompany@gmail.com

Theresa Theresa said...

Adakah anda seorang ahli perniagaan atau perempuan? Jika dalam apa-apa masalah kewangan atau memerlukan wang untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Jika anda membayar bil-bil atau hutang untuk menyelesaikan, atau adakah saya memerlukan pinjaman untuk memulakan perniagaan yang bagus? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan ia sukar bank-bank tempatan / modal mencari untuk mendapatkan gadai janji daripada institusi kewangan yang lain? Adakah anda memerlukan pinjaman atau pembiayaan untuk apa-apa sebab, jika anda suka,

* Pinjaman Kenderaan
* Pinjaman Harta Tanah
* Pinjaman Perniagaan
* Lain-lain Pinjaman
* Kredit
* MasterCard

Sila hubungi kami melalui e-mel: Saya Theresaloancompany@gmail.com
Nota: Pinjaman menyediakan kadar faedah tahunan sebanyak hanya 2%. Harap anda akan diberi kredit dalam mana-mana negara di dunia harus kediaman.

Apa-apa keperluan pelanggan, kami perlu menyediakan maklumat berikut untuk membuka fail pemprosesan pinjaman.

1. NAMA PENUH: ...............................
2. ALAMAT: .............................. .. ...
3. KERJA: .....................
4. NEGERI: ........................
5. SYARAT: ........................ ..
6. Bandar: ...........................
7. SEX: ............................
8. Umur ........................... ..
9. BILANGAN TELEFON BIMBIT: ............ ..
10. BILANGAN KREDIT DIKEHENDAKI: ..........
Pendapatan 11.Monthly ..................
12.DURATION daripada: ..................... ..
13. PINJAMAN TUJUAN ...............

Terima kasih atas kerjasama anda
Theresa SYARIKAT PINJAMAN
ALAMAT E-MEL: Saya Theresaloancompany@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang