thumbnail

Wednesday, May 04, 2016

WW : Lompatan Anak Ikan Buntal Ke Dalam Kolam Dewasa.


Seperti yang dijanjikan ;) saksikanlah lompatan anak ikan buntal yang comel. Kekekeke..~


1.

2.

Takden yer dia takut oiii! Aku yang takut ade lah..huhuuu..kalau aku yang terjun tak timbul kot. Ha..ha..ha..tak pandai berenang mama dia nie ;)

18 comments:

Nurzakiah Hanum said...

selamat pagi

Kakzakie Purvit said...

Heeee.... dia pandai kayuh kaki tu Izwa:)
Kalau selalu latih cepat pandai berenang adik ni..

mama tisya said...

nasibaik ada pelampung tgn tu...pandai kuak kaki

Mrs Puex said...

beraniinyeee awakk... sama berani ngn abang qaid.. boleh geng nih..kekekee...

maknye yang tgk memang berdebarrr jee selalu kan?? takut tak timbul timbul..hahaha...


Julia Johari said...

Masa tgk video adik bongsu ni kt IG akak...ternganga julia tau...cerdik!

Nieyl said...

Selamat Pagi ♥
haha..klu nieyl yg terjun..terapung je..hahaha.. :P

Qhaifa Nur said...

mmg betul kita yg takutt...beraninya

Kakcik Nur said...

Seronoknya bermain air... :)

aizamia3 said...

kalau maknya yang terjun, apaknya kena tunggu kat dasar kolam.. ekekeke.. gurau je.. ;)

Khir Khalid said...

Wahhh beraninya hehee.. :)

adianiez AIDA said...

aida dan berenang memang x serasi. penakot !!!!

Hanis Azla said...

As-salam Izwa..

Wah.. beraninya dia.. Baguslah dia tak takut air.. Mesti cepat pandai berenang nanti..

Nurhidayu said...

beraninya dia..hehe

Cik Kumbang said...

berani betulla dik mok nii
yang penting super comel sangat dia hehe

Inani Hazwani said...

Amboi dik. Hahaha. Comel je :D

Raihanah Ahmad said...

berani jugak anak dara tu (girl kan?)

el said...

dia pya kaki swim tu xleh bla..geram tgk haha terkedik2

Kira Sakura said...

comel sangat. geram tengok video dia ni!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang