thumbnail

Thursday, June 02, 2016

Alhamdulillah Baru 10 Tahun - Happy Anniversary !


Entry ni autopublish uolls~ Kami tengah berdating kot. Ehemmmm~ setahun sekali khennn..amik feel lebih sikit sebab almaklum tahun ke-10 nih! Ingat senang ke nak jejak ke 10 tahun ? Penuh pancaroba..CHEWAHHH...kihkihkih~

Kasi can la nak peluk ! gambar #throwback

Nak wish ape pun tak tahu sebab orang nyer ade kat sebelah kot. Aku tak nak apa-apa hadiah (perasan macam la ade orang nak bagi hadiah khenn..kekeke..), aku cuma nak minta DOA dari korang je lah. Mana tahu ada antara doa korang diangkat tinggi oleh-NYA ketika ini. 

Doakan semoga jodoh kami berpanjangan didunia dan diakhirat, doakan semoga kami sekeluarga dipanjangkan usia seiring dengan kesihatan yang baik, semoga kami sekeluarga sentiasa dilindungi oleh-NYA, dan semoga kami dimurahkan rezeki yang baik lagi berkat selalu. Tak lupa juga doakan semoga anak-anak kami membesar sihat, bijak, ceria dan menjadi anak soleh solehah ye..

Aku tak perlukan hadiah beribu-ribu nilai nyer..aku cuma perlukan secebis doa untuk kekal bahagia didunia mahupun akhirat ;) kejap je dah 10 tahun ! 

26 comments:

Kakzakie Purvit said...

Brokallah... alhamdulillah
pejam-celik-pejam-celik 10 tahun sudah
tiga permata sebagai hadiah
ada peluang ke 4 tambah ajelah
dari kakak ucapan tahniah!

Kakzakie Purvit said...

Barokallah...

Norhayati Mohd Isa said...

Barakallahu Lakuma Fii Khair Idzwa dan pasangan..
Tabarakallah..
Semoga kekal hingga ke jannah..

Qhaifa Nur said...

Hepi anniversary...
moga kekal till jannah

Encik Suami said...

Assalamualaikum.

samalah kita tahun ke-10.saya doakan semoga jodoh kalian kekal hingga ke akhir hayat,rumahtangga kalian dilimpahi rahmat dari Allah SWT.In Shaa Allah.

mama tisya said...

happy 10th anniversary izwa & suami...smoga berbahagia hingga ke jannah di samping ank2 tercinta...

**sama thn kawian...cuma bln je xsama...kita lg 2 bln yg ke 10thn

lieyalatif said...

auwwwwwwwwwwwwwwww...so sweeeeettt!!

happy anniversary beb...moga terus bahagia dan kekal hingga ke anak cucu....terus loving2 dan diberkatiNYA...amin

Sharifah Nadzarah said...

Alhamdulillah..tahniah..moga terus kekal bahagia dunia hingga jannah..aminn..

HeNRieTTa JoSe said...

Happy aniversary

Nieyl said...

Syukur Alhamdulillah...
Happy Anniversary kak...
10 thn itu bukan mudah,pasti byk pancarobanya kan..
anyway,nieyl doakan semoga segala hajat dan impian akk akn Allah makbulkan satu hari nanti..Tahniah!moga terus kekal bahagia dunia dan shingga ke jannah..Amin...bila nak tambah anak lagi?hihi muaahhh..♥

Inani Hazwani said...

Alhamdulillah dah 10 tahun. Moga kekal bahagia sampai ke syurga dengan permata hati :)

Julia Johari said...

Alhamdulilah...happy anniversary my dear sis...lebiuuuuuuuuuuuuu

Nurzakiah Hanum said...

alhamdullilah
happy anniversary

sudipVSsenduk said...

Syukur Alhamdulillah. Sabar, tolak ansur & doa, moga terus bahagia hingga ke syurga.. Aamin.

Confirm syakira dapat adik tahun depan.. hihihi

Mimie_Zatun said...

wahh... tahniah.. moga terus bahagia hingga akhir usia... (^_^)

Lynda Che Lah said...

Selamat ulangtahun kak..
Semoga terus beroleh barakah sampai syurga..

Tahniah utk perjalanan 10 tahun ni..

Mia Kassim said...

hepi anibesari ... kita punya anibesari esok ... :)

wahida said...

Alhamdulillah...hepi anniversary nok...semoga terus bahagia hingga ke jannah...

Daddy Ziyyad said...

aminnnnnnnnnn..
moga bahagia hingga ke sorga!!

Nurhidayu said...

happy anniversary

Jueliza Jamani said...

Selamat ulang tahun ke 10 Izwa & Ed

el said...

selamat ulangtahun
semoga bahagia hingga ke jannah
sweet bebeno ha gambar belakang lepak kat tingkat heyy

Fiza Rahman said...

Wish kat sini plak...ekekeke...

Aku sentiasa doakan kebahagiaan kawan2 aku. Smoga kekal bahagia hingga ke syurga sweet couple ☺☺

QasehnyaRania said...

aamiin
alhamdulillah kak
semoga kekal bahagia hingga jannah..

ps/ sy bln 11 ni genap 9thun. sekejap je rase,kan !! doakan supaya kami dpt tambah permata hati lagi ye kak.. hihihi

Khir Khalid said...

Alhamdulillah tahniah... selamat menyambut ulangtahun buat Idzwa dan suami. Semoga Allah sentiasa memberkati kehidupan kalian sekeluarga degn sepenuh keceriaan dan kebahagiaan di dunia dan akhirat... aamiin ya Rabbalalaamiin... :) :)

Mrs Puex said...

happy anniversari to the sweetest couple in the world..

hehehe.. baru bukak pc..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang