thumbnail

Friday, June 17, 2016

Tak Boleh Tak Share Benda Ni !


Sekarang hobi dia menyanyi je..tak kira la pukul berapa tak kira la dia tengah buat apa tapi mulut tu nyanyiiiiii je ! Baca doa makan dan lepas azan tu dia no.1 gak pastu pakse semua orang ikut bacaan dia yang dia sorang je paham..kekekek..mulut kumat kamit tapi suruh orang amin kan dah canne??

video
Jambatan goyang-goyangggg !

Dia punyer nyanyiii..dari kita orang tak tahu apa dia nyanyi sampai ternyanyi sekali ! Ha..ha..ha..stress betul okehhh..kejap lagi kang nyanyi lagu Awie la, lagu Call Away la..mana dan dia jek. Mulut tu nak kene cubit sangat !





9 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

alolo..comel sungguh dia...hehe

Kakzakie Purvit said...

Itulah dikatakan penyeri
Rasa kakak kalau adik tak nyanyi lagi stress mama - sunyi
Biarlah... minda sentiasa berfikir tu. Budak bijak!

Ibu Lala said...

Budak budak camtu la. Ada musim

QasehnyaRania said...

aamiin kan aje. hihii
terhibur kan dgn keletag dorang

JMR said...

nampak gaya macam ikot mak dia..

Julia Johari said...

Cantik tak yeyyy...haaaaaaaa tu perkataan jelas julia dengar adik sayangggg...bijak yer kamu dik nyanyi2 hahahhahahaha

Khir Khalid said...

Wahh menarik.. comelnya... menambah keceriaan ni.. :) :)

el said...

eh samalah ngan anak bongsu kita jugak
bila ajok tido..tengah duk ulit2 nak lena
dia boleh nyanyi sambil merangkak kat badan kepala bagai
so funny..hahaha

Cik Tie said...

Hahha time dia duk pot pet pot pet tu lah geram sangat nak cubit2 je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang