thumbnail

Friday, September 09, 2016

24 (+10) Tahun


Wallpaper pc sekarang ni.

Alhamdullillah selamat dah masuk umur 24 (+10) tahun dah. Malas nak taip umur sebab rase macam muda je lagi. Ha..ha..ha..umur tak memainkan peranan kan? Tapi perangai dan diri tu yang sebenarnya. Taklah kata aku baik tapi taklah sejahat mana aku rase.

Alhamdulillah, buat masa ni aku bersyukur dengan apa yang ada & apa yang masih tiada walaupun kadang-kadang "sakitnya tuh disini" bila tengok orang lain ada. Almaklum, aku pun manusia biasa, tipulah kalau kata aku tak "jeles" tengok apa yang orang ada tapi aku selalu pandang balik apa yang aku ada ;)

Jantung, jiwa kami

Alhamdulillah, ada anak-anak yang sihat. Yang biasa buat aku sakit kepala tapi yang paling menyenangkan. Tak perlu minta lebih aku rasa walaupun hati tu memberontak, cukup. 

Alhamdulillah, aku masih ada lagi ibu abah mak abah yang aku agak agak sihat dan kuat. Moga ALLAH SWT panjangkan usia mereka kesayangan kami ini, sihatkan tubuh badan mereka dan moga ALLAH SWT lindungi mereka tak kira dimana mereka berada. Ibu abah mak abah adalah syurga aku selain syurga utama aku ialah Eady.

Alhamdulillah, aku masih ada adik beradik & keluarga yang aku rasa sentiasa ada masa aku susah atau senang.

Alhamdulillah, dah 10 tahun kawin dengan suami yang bernama Suhaidi Bin Azami yang mana aku kira TERAMAT BAIK & PENYABAR. Kalau ikut kira, tak layak aku bersama dia tapi jodoh pertemuan hidup mati ALLAH SWT dah tentukan maka aku adalah isteri dia walaupun aku boleh dikira bukan isteri yang baik.

34 tahun

Alhamdulillah, 34 tahun masih sihat masih kuat masih mampu buat semua. Moga ALLAH SWT terus bagi aku peluang untuk tua bersama Eady, terus berpeluang melihat anak-anak membesar berjaya dalam hidup. Aamiin~

20 comments:

Nieyl said...

Happy birthday akk....
semoga menjadi superwomen yang berjaya...:)

Kakzakie Purvit said...

Happy birthday dear!
Semoga terus menjadi yg terbaik walau dlm apa pun jua keadaan dan cabaran.

mama tisya said...

muda lg br 34 thn...kita ni dh xlama nk 40an tp mcm tk caya juga hehe...anyway happy birthday, smoga pjg umur, murah rezeki & berbahagia di samping keluarga tercinta

Blog Akak Kembang said...

Happy bornday adik kempis ... smeoga makin kempis & gorjes tau ...

Jueliza Jamani said...

Happy besday.. wehh kena panggil kakak ni.. hahahha tua dr aku.. LOL..

Mila Ahmad said...

Happy birthday kak semoga muda sentiasa hehe..geram tengok dik mok pandai je pose2 cumel.

el said...

hepi besday awa
semoga awa sentiasa mendapat keberkatan kehidupan di dunia dan akhirat..senyum senyumlah selalu :)

Nurhidayu said...

happy besday izwa...

Mar Mansor said...

selamat hari ulang tahun izwa

safurara said...

selamat hari lahir kak, semoga panjang umur dan murah rezeki.

Erna Nordiana Zamri said...

happy birthday kak.. semoga segala doa2 dan hajat akk tercapai. amin...

aRz MoHa said...

selamat ulangtahun kak izwa....bila reveal umur barulah saya rasa adik skit walaupun beza 3 tahun ja...hehehe

alhamdulillah semoga dikurniakan umur, rezeki dan ilmu yang berkat...

semoga berbahagia dunia dan akhirat

Warisan Petani said...

Semoga apa yang dihajati akan dimakbulkan.
Sekiranya kita bersyukur, Allah akan tambah lagi.

diariasma said...

Alhamdulillah..
Happy Birthday..
Seoga dipermudahkan seagla urusan and always be strong and healthy.. xoxo

Raihanah Ahmad said...

tahniah izwa. baru 34, masih muda. saya 37

Inani Hazwani said...

Takpe umur 34 muka maintain muda. Heheh :D

Khir Khalid said...

Alhamdulillah... happy birthday... ingatkan 24 - 10 tadi hahaa..

Semoga sentiasa sihat, diberkati kehidupan ceria sekeluarga... aamiin.. :)

Kira Sakura said...

moga yang terbaik mengiringi mu kakak ;)

hainom OKje said...

Hepy Bezday Izwa.....34 tahun masih muda remaja lagi....masih bergetah tu hihi

Fiza Rahman said...

Alhamdulillah... Smoga terus diberi kesihatan yang baik dan maintain cun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang