thumbnail

Thursday, September 29, 2016

Safi Shayla Pek Fleksi | Syampoo Bagi Wanita Bertudung


Safi Shayla Shampoo | Rasa nyer ramai dah kot kenal shampoo Safi Shayla ni. Macam aku memang dah lama giler guna sejak-sejak shampoo ni keluar. Almaklum tertarik sungguh sebab Safi Shayla ni adalah shampoo untuk orang bertudung. Giler tak suka? Tapi aku jarang pakai yang warna biru ni, aku biasa pakai tukar-tukar pilihan cuma kerap guna yang warna pink tuh iaitu yang Licin Terurus.

Pek Fleksi Safi Shayla

Safi Shayla Shampoo | Pada yang tahu atau pada yang tak tahu, Safi Shayla shampoo ni memang dibuat khas untuk wanita bertudung supaya rambut still wangi walaupun seharian rambut terkepam dalam tudung tu. Serius setakat ni rambut aku takde lagi bau bau hapak walaupun 2 hari tak shampoo. Yeeee..aku shampoo 2 hari sekali sebab aku malas nak keringkan rambut satu hal lah, satu lagi sebab aku stress rambut aku banyak gugur masa shampoo. Satu hal lagi nak jimat duit dari beli shampoo weh.

Korang pun tau kan kalau rambut panjang mesti guna shampoo banyak-banyak nak bagi puas masa bershampoo, tapi sejak-sejak ada Safi Shayla Pek Fleksi ni kerajinan aku bershampoo bertambah kepada selang sehari. Murah dan jimat pek fleksi ni. Lagipun rambut aku dah pendek hasil potong sendiri..ha..ha..ha...

Suka nyer ia tuuuuu..kekekeke~


Safi Shayla Shampoo | Pek fleksi ni yang bagusnya boleh diguna terus atau boleh dijadikan refill kat botol lama tuh. So jimat la kan? Harga pun murah RM14.65 je, plastik dia pun jenis tak mudah koyak jadi lebih mudah nak bawak kemana-mana. Tak risau shampoo tumpah dalam beg.


Ada 8 pilihan


> Safi Shayla Hitam Menawan
> Safi Shayla Segar Bermaya
> Safi Shayla Anti Kelemumur
> Safi Shayla Kawalan Minyak
> Safi Shayla Itch Kontrol
> Safi Shayla Kawalan Rambut Gugur
> Safi Shayla Kawalan Rambut Rosak
> Safi Shayla Licin Terurus

Macam aku suka tukar-tukar pakai. Kalau dulu aku pakai Licin Terurus, pastu bila dah abis aku akan beli Kawalan Minyak pulak. Ntah kenapa ntah aku tak suka pakai 1 jenis je. Jenama tu tak tukar la cuma pilihan tu je aku suka tukar-tukar :) Dah lama dah pakai Safi Shayla ni so memang cinta still tak berubah lagi ke jenama lain. Rambut wangi je sentiasa, satu lagi aku suka sebab walaupun tak pakai conditioner rambut aku takkan kusut kalau rambut dah kering! Yeeee rambut aku panjang kalau tak pakai conditioner memang keras lah rambut, dah tu kalau dah keras confirm la kusut.

Dengan Safi Shayla shampoo, rambut dah tak kusut dah tak keras kejung..ha..ha..ha..dan kalau pakai tudung lama rambut dah tak berminyak! Korang mesti tau kan..kalau dah ikat rambut lama-lama buka je tudung mesti tergaru-garu sikit pastu rambut ala-ala berminyak sikit.

Instagram : @safimalaysia


13 comments:

hainom OKje said...

Sekarang ni memang guna syampoo ni...Bau dia sedap!

Diana Rashid said...

bau dia memang best..Anak saya pakai yang hitam..

Siqah Hussin said...

Part senang dibawa ke mana2 yang membuatnya menarik..

mama tisya said...

mmg pki yg biru ni..suka safi shayla..pernh pki yg pink juga sedap bau

nohas said...

guna shampoo ni sekrg..bau dia sedap..

Nadia Johari said...

syampoo ni memang wangi..hehe

YieN said...

Tak pernah try.. Mcm nak kene try jugaq ni nampaknya :)

Maman Reen said...

Reen guna warna hijau.. :)

Hanis Azla said...

As-salam izwa..

kat rumah anak-anak memang guna shampoo ni.. wnagi..

Fiza Rahman said...

Suka shampoo nih.

el said...

wangi shampu ni..mmg jimat

Khir Khalid said...

Bagus ni.. saya klu wife beli mmg pakai je walaupun utk yg bertudung... menarik ni.. :)

Irda Garmin said...

ni nak kena cuba ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang