thumbnail

Monday, January 16, 2017

Pati Ibu Jamu, Persis Puteri by JannaLawwa

Pati Ibu Jamu by JannaLawwa

Muka cantik flowless kemain tapi bawah berair..hiuhhh ape ni buka cerita terus mencarut?? Kekekee...takdelah korang aku ni ha saje nak sembang pasal hal-hal perempuan nie! Almaklum orang perempuan ni serba serbi nak kene jaga dari kecik sampai lah mati. Amikkauuu..susah ke jadi orang perempuan? Depends uolls~ LOL!

Korang pun mesti ade masalah macam aku kot? Dulu-dulu aku ni kerap kene keputihan, sekarang pun ade jugak cuma tak seteruk dulu. Masa mula-mula kene rajin la cuba itu ini makan itu ini minum itu ini, masa rajin try & error tu okey la masalah aku tu..tapi bila stop jadi balik. Yang aku perasan lah kan, lagi kerap aku minum ais lagi teruk keputihan aku. Hoh..sejak tu memang aku control la air ais or air sejuk nie. Takut okey. Korang kalau ade suami jaga makan minum tau sian berbecak bila nak servis. Errr..

Ni aku nak share dengan korang, setakat ni aku consume Pati Ibu Jamu ni keputihan aku memang takde! Serius, kalau sebelum-sebelum ni cuma kurang tapi dengan Pati Ibu Jamu ni terus takde..1st makan memang seram la tengok keluar kemain banyak keputihan tu sampai aku baca testimoni rupanya ia adalah keputihan yang duduk didalam yang tak keluar secara sempurna. Now dah seminggu alhamdulillah panties aku bersih tau. 

Pati Ibu Jamu by JannaLawwa

✔ Merapat , mempersempit, mengencang,membersih,
memperbaiki, memantap serta menguatkan otot otot vagina lantas mengemaskan kemutan dan denyutan dinding vagina.(Super Virgin)

✔Mengetatkan pangkal rahim sendat dan padat selepas 6 jam pengambilan.

✔Mengaktifkan dan Melenturkan kembali selaput vagina.

✔Sangat sesuai bagi wanita yang kehilangan Dara.

✔Mengatasi masaalah Kegatalan, keputihan,lendir berlebihan serta bau busuk lantas mencegah jangkitan Kulat dan Fungus.Keputihan hilang serta merta.

✔Merawat wanita yang dalam pantang lepas bersalin, yang lepas berpantang dan selepas haid.

✔Menerbitkan bau yang wangi ruang Vagina yang sangat selesa.

✔Menjadikan ruang dinding vagina yang sejuk hambar kepada panas yang sihat. ( sedap)

✔Memudakan bibir dan ruang vagina yang Kendor, becak,koyak, parut hitam keras dan kurang comel kepada montok penuh gebu bergetah.

✔Mengawal atur Kitaran Haid serta Melegakan Senggugut.

✔Membersihkan kerak dan kotoran di selaput vagina dan anti bacteria.

✔Menghentikan Pendarahan Penyakit dan Mengecutkan Buwasir serta senak perut atau bawah perut.

✔Mengecut dan merawat peranakkan serta urat yang kembang dan batu merian yg jatuh.

✔Memberi dan menambahkan Ghairah serta Mengembalikan Keinginan serta keupayaan Seks yang kuat.

✔Melambatkan proses monopause dan Melegakan Sindrom monopause.

✔Menegangkan dan mencantikkan bentuk payudara.

✔Menaikkan dan memontokkan bentuk punggung lantas merampingkan pinggang.

✔Mengempiskan perut dan membentuk pinggul yang menarik

Pati Ibu Jamu by JannaLawwa | tu baca semua kebaikan yang tertulis tu. Aku tak perasan lah yang lain sebab aku sibuk fokus pada keputihan melampau aku nie. Malu okey, tak tau la korang kalau tak malu dengan suami..ehhh..aku sebenar nyer jarang sangat share benda-benda dalaman ni lah kalau korang perasan! Sebab bagi aku benda ni adelah terlalu sensitif untuk dikongsi! Tapi alang-alang untuk kebaikan lagi pun aku sendiri dah try so bagi aku tak salah kot nak share jugak dengan korang.

RM85 - 100 biji

Pati Ibu Jamu by JannaLawwa | amalan makan 2 biji pagi 2 biji malam aku dah buat seminggu ni, pastu memang kene PANTANG air sejuk dan ais terus! Alhamdulillah seawal 7 hari terus nampak perubahan dan hilangnya keputihan teruk aku. Wuwuwuwuwu...dan paling best sakit pinggang nak senggugut pun hilang sekali! Best..best..best..

Aku dulu mane pernah rase sakit senggugut ni, orang duk kata kontraksion tu macam senggugut la hape la masalah nyer dari aku sekolah tak pernah rase nak cakap hape? Duk kire kalender je la haaaa...tapi sejak bersalinkan Syakirah ni yang start rase sakit pinggang teruk setiap kali nak datang ABC. Sakit pinggang yang tahap aku kene makan ubat tahan sakit 2 hari tauuuuuuuuuuu. Sakit ya hamat! Tapi bulan ni alhamdulillah tau tau datang je ABC tanpa ade sakit dan drama sakit pinggang! Alhamdulillah..

Jamu Persis Puteri

Pati Ibu Jamu by JannaLawwa | mase bersalin Syakirah aku memang takde amik ape-ape jamu kecuali minum air akay kayu keluaran ape ntah lupa dah aku pastu just jaga makan & pantang sendiri sambil lepak tengok tv jek, mengurut pun tak okeyyy..ha..ha..ha..almaklum orang berdaya tak mampu so terpaksa buat daya tak mampu.

Sekarang aku jadikan Pati Ibu Jamu ni untuk aku betul-betulkan ape dalaman yang tak betul yang aku sendiri tak nampak! Macam mengurut tu aku dah pegi tahun lepas, amikkauuu tahun lepas pegi tau selepas 3 tahun bersalin! Mungkin belum terlambat untuk aku jaga badan balik ye dak? Aku suka makan pil ni sebab dia senang nak makan dan tak berbau! Ha..ha..ha..nak suruh aku teguk air jamu memang tak la weh..so pilihan hati aku tetap pada yang pil~

Whatsapp : 019-577 8884

16 comments:

hainom OKje said...

Kalau dah serasi dgn badan kita, tak salah guna ...

Nieyl said...

alamak..jamu ke?
nieyl x makan jamu..huhu... :)

Mazni Azmi said...

Assalamualaikum 🌼🌺 Bagus sis Izwa dah tak ada keputihan lagi sejak makan jamu ni 😍
.
Keputihan ni sebenarnya satu tanda yang badan kita punya imunisasi ,& keimunan tak kuat.
.
Mungkin Izwa suka ambil minuman berkafein tak? Kalau. Betul, tak mustahil satu hari nanti berhenti makan je jamu
.
😂 Keputihan tu datang balik.
.
Izwa mesti nak baik terus sampai bila bila kan?😉

Inani Hazwani said...

Memang tak selesa giler bila ada keputihan. Nak solat pun payah. Nani pernah stress sangat fikir kenapa teruk sangat masalah keputihan ni. Huhuhu. Mungkin boleh try yang ni pulak lepas ni. Produk produk sebelum ni Nani guna cuma mengurangkan aje.

adarnadzmie said...

sesuai lah utk ibu2 yg nak jaga badan luar dn dalam...:)

Jueliza Jamani said...

ohh makan ehh.. aku ingat insert kahkahkah..

Kakzakie Purvit said...

Kakak tak pernah jumpa yg ini
Biasa jamu kakak jenis bancuh dgn air
Kalau yg macam ini senang nak telah ye:)

Kakzakie Purvit said...

telan.. bukan telah hihi..

Mrs Puex said...

wowww..dasatt kesan dia.. ni klo buat pap smear lepas comsume benda ni mesti result cemerlang je nih..

alamak tak buat pap smear lagi la.. adoiiii..

Radhiah Izzati said...

Waktu berpantang haritu makan jamu jugak.. sebijik jer pastu x makan dah sebab tersangkut.. kah3.. So far jamu macam ni x try lagi.. tapi mane tau akan datang nak cuba ker.. org yg dah kawen paham la bab2 dalaman nih.. hoho

Fiza Rahman said...

Testimoni kau menarik sangat. Ibu menyusu macam aku ni boleh makan tak?

Intan Saffyna said...

hi, saya singgah sini:)

el said...

aii likeeee

dorsett pink said...

jamu ni bagus untuk wanita. tapi kalau breastfeeding, makan jamu tak elok sgt sebab akan bagi kesan kat anak

Ainniah Zulkefli said...

saya x makan jamu. heee...
saya makan alfalfa shaklee je hari2. anak dah 3 alhamdulillah. kesihatan dalaman insyaa Allah 'sihat' :)

aRz MoHa said...

kena jaga luar dan dalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang