thumbnail

Tuesday, February 28, 2017

Eeeee...HANTU!!


Hantu lah sangat!

Dia suka tau serabaikan rambut dia tu bawak ke depan pastu cakap " eee..mama..hantuuuu...hantuuuu..amik mama!" Allah dikkk..kalau comel macam ni la hantu tak sempat mama nak serammmm..laju-laju je mama tangkap peluk kuat-kuat ! He..he..he..

25 comments:

dorsett pink said...

hahahaha

dorsett pink said...

idzwa. jom join GA yang dibuat oleh Asharah

http://dorsettpink.blogspot.my/2017/02/httpashasrahblogspotmy201701give-away-dorsett-pink.html

SYANI said...

Hantu comel tu....

Noor Azlan said...

Hahaha, pandai dia takutkan mama dia...

wahida said...

hahaha...sebijik dengan perangai si junior...tapi junior takde rambut nak bwk ke depan mcm ni..hahaha...dia tutup muka dia dengan baju pastu takut2 kan kita...ingat kita takut agaknya...lagi kita yang tangkap dia balik lagi adalah...hahahah...

Falsya said...

amekkkkk dikmokkkk!!!.....pastu buat kawan ngan qisya..pastu mama jadik hantu betul2 ketuk pintu dpn umah sebab bawak larik dikmokkkk...wahahahahhaha..

eima said...

klu aunty pun tak seram ... mmg pipi gebu tu kena cubit kuat2 .... kemain lagi ye dik buat muka comey mcm tu

Khir Khalid said...

Hehehee.. mmg tak seram pon.. comeyy :) :)

Nieyl said...

kalau hantu nya comey cmnie...
lagi aunty suka..kekekeke

Inani Hazwani said...

Hahahahahah! Comel comel nak acah acah jadi hantu mana jadi dik 😂

Mia Liana said...

comelnya..... bukan hantu namanya ni...

HeNRieTTa JoSe said...

pandai ye adik mok usik mama....

Fiza Rahman said...

Serabai pon comel lah mama.

Raihanah Ahmad said...

tak seram yang ni

LYAfrina said...

Hahaha..klo jumpa hantu mcm ni...siap peluk cium niii..x lari2 dh😂

Adam said...

Geramnya tengok.

Adam said...

Entry terpendek pernah saya baca.
Best jugak.

Adam said...

Entry terpendek pernah saya baca.
Best jugak.

Adam said...

Geramnya tengok.

hainom OKje said...

Haha....ada je akal dia nak takutkan mama eh

Blog Akak Kembang said...

makin tembam plak nengok adik ni ... geram

lokman amirul said...

salam blogwalking

Julia Johari said...

Hahahahha nak takutkan orang amboiiiii siap diaaa meh auntie juju kacooo dia hahahhaha

Kira Sakura said...

hahahaha tapi kak klu tengah malam kita tengah kusyuk buat kerja "hantu" ni bangun pelan2 dengan rambut cenggini boleh terloncat jugak hati hihi

aizamia 3 said...

Ini semua kenangan buat kita kan.. bila dia dah besar pasti kita rindu moment yang macam ni.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang