thumbnail

Monday, February 20, 2017

Malas Nak Cakap Apa!


Hati tengah gundah gulana, korang doakan moga urusan aku dipermudahkan ye. 2-3 malam tak tidur lena disebabkan hal nie :( Harap hari ni ade sinar yang baik. Aamiin~



Macam ni la pemandangan hari sabtu ahad kat rumah aku kalau aku tak OT. Tu..tu ketua dia! Tukang kemas sapa lagi yang lagi 2 orang tu la. Sabtu ahad memang aku bagi kebebasan kat dia orang nak main ape pun dalam rumah yang penting lepas habis waktu SILA KEMAS SEMULA kalau tak dia orang tahu apa mama akan buat! He..he..he..sekali dah kene terus serik dia orang. 

Huh apa aku buat? Aku amik plastik hitam bungkus humban je semua yang tak dikemas. Sejak tu termasuk yang ketua dia dah tahu kalau mama cakap kemas memang lajuuuuuu je masing-masing kaut mainan masuk dalam bekas dia balik ;) Almaklum mak dia orang rimau macam ni lah..

Ketua dah terpengsan

Budak sihat ni hari ni meragam lagi..malam tadi dia tidur tak lena mungkin sebab panas kot..gelisah jek pusing sana pusing sini..dekat pukul 4 baru nak lena, dengan aku sekali la sebab aku je kene tunggu dia. Harap malam ni tak sepanas semalam.

Cakap pasal "panas", panas juga la pasal kes yang atas sekali aku cakap tu tapi takpelah bak kata Eady "takpe B ni dugaan kita, kita redho je dan doa banyak-banyak moga dipermudahkan urusan kita, moga lulus loan umah kita tu" Korang doakan boleh? Moga loan rumah aku diluluskan hari ni, lulus dengan jumlah penuh. Aamin! Oh ye pasal ni la aku susah hati sebenar nyer.

23 comments:

Siti Rohaida Yusof said...

insyallah..amin...

Shahida Dzulkafli said...

Aamiin.. Aamiin..
semoga dipermudahkan..

Kakzakie Purvit said...

Kakak doakan loan bank itu diluluskan - Amiin
Bagus juga lepas ni adik tahu dah dia akan kemas tak payah nak jerit-jerit dia lagi. Ini mesti dah serik mainan kena masuk plastik sampah hihi..

Ikut kata En Eady tu.. doa.

Inani Hazwani said...

Aminnn. InshaAllah semua urusan kak Izwa dipermudahkan. Fuhh macam macam tu mainan dia. Hehee.

Kakcik Nur said...

Mak doakan semoga Allah SWT permudahkan segala urusan Izwa dan keluarga.

Aamiin Ya Rabbal Alamiin.

mama tisya said...

smoga dipermudahkan urusan loan tu.."ketu" dh kepenatan tu trus lena hehe

Noor Azlan said...

Biarkan dia, masa tu otak mereka sedang berusaha menjadi kreatif... sabar ye...

wahida said...

rumah aku lagi lah tak yah cakapppp...junior sekarang kaki sepah okeyyyy..asal kemas, sepah balik...begitu lah seterusnya...hahaha...
tapi aku senang, aku kerah kat abang2 dia je yg kemas..ekekek...

Chekgu Azrine said...

blm tgk umh ni..aish sorang je dh kecah 1 umh..pitammm!!

Mommy Muhaimin said...

Kalau anak saya, dia tak berminat dengan mainan. Dia minat main something yang orang dewasa pakai macam botol, remote dan lain-lain. Bila dia minat, dia akan main satu jenis sahaja. Tak nak main banyak-banyak. So senang nak kemas.

Jom masuk bloglist saya, http://lynk.my/w1cm

luqman zakaria said...

Semoga dipermudahkan semua urusan. Amin.

HeNRieTTa JoSe said...

ketuanye comel sangat, klu acik rietta xsmpai ht nak mrah...hehehe...

Nieyl said...

Insya'Allah kak...
moga semuanya Allah permudahkan...

el said...

semoga lulus permohonan itu nanti amin

Kira Sakura said...

moga lulus loan rumah tu cepat amin amin

pemandangan yang sama untuk rumah kira hari2 kak. itu baru sorang yang reti main punggah macam tu. bila suruh kemas dia buat lembik lutut lembik kaki demam tak larat la ape la. geram je rasa

Falsya said...

kite doakan semoga loan rumah akak diluluskan dam semoga segala urusan akak dan suami dipermudahkan..amin..

Norhayati Mohd Isa said...

InsyaAllah..
Moga diluluskan loan rumah idzwa serta dimudahkan segala urusan.

Cikna said...

Semoga dipermudahkan segalanya ye... Letih betul ketua tu,comel je...:-)

Nora Karim said...

Moga lulus loan rumah tu... Moga semuanya dipermudahkan Allah... comei betul si ketua tu...

hainom OKje said...

Ohhh pasal loan ye Izwa.... Mmg le risau. Kalau loan tak full, nak kena tambah duit sendiri pulak ek....Doa ajelah, Insyaallah.... moga Allah makbulkan

Fiza Rahman said...

InsyaAllah.. Smoga dipermudahkan. Teringat masa nak buat loan rumah dulu. Sebab ada kes pasal kereta. Agak payah nak lulus. Makan bulan jugaklah. Buat surat bagai. Alhamdulillah... lulus akhirnya even tak penuh. Pakai KWSP buat top up. Yang penting doa.

Macam tu lah keadaan rumah aku. Skang dah bertambah lagi sorang kaki menyepah. Pitam...

LYAfrina said...

apa pun y berlaku..moga diberikan ketenangan dlm hati awk..moga dilapangkan dada awak..n moga di uraikan kekusutan y melanda..

Khir Khalid said...

Hahahahaaa... maaflah kalau ketawa, kasi hilang stress sikit.. mmg mcm tulah anak2 ni hehee.. nak terketawa lagi pulak huhu.. kenangan manis yg berharga tu nanti :) :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang