thumbnail

Friday, February 24, 2017

Takut Nyer!!


Korang tahu tak ketakutan bila mak abah kau marah sebab cucu dia jatuh?? Kekekeke..rase nak sorok cucu dia sampai baik, sampai hilang lebammmm tuh~

Nampak sikit je kan tapi benjol besar sebenar nyer!

Cerita nyer kelmarin dia lari dalam rumah pastu tersliding ke beranda lalu terkena besi penghadang beranda! Berdentum kuat sampai kita orang dalam bilik semua terkejut! Semua dalam bilik sebab tengah buat kerja sekolah. Budak ni tak nangis tau tapi bila abah dia datang belai-belai belek-belek terus la drama minah ni..meraung-raung macam sakit sangat..ha..ha..ha...

2 hari call mak tok tak pakai video call..ha..ha..ha..mama takut kene marah!! Tapi semalam cerita terus mak tok bebel mak tok minta gambar nasib baik ade gambar molek sikit tak nampak teruk. Ha..ha..ha..pastu kene bebel pastu paksu dia pulak wasap bebel..ha..ha..ha..pakej kene bebel okeh!


Gelakkan mama ke tuuu..??

Takut nyerrr esok sabtu mak tok suruh datang rumah! Ha..ha..ha..malam ni nak kene tuam lagi. Hu..hu..hu..kang kene marah lagiiii...takut nyer!! Cucu kesayangan niiiiii...

20 comments:

hainom OKje said...

Tahan lasak adik mok ni rupanya.... Atok atok dalam dunia ni kan mmg sayang cucu lebih dpd anak sendiri Izwa....
Bab bab kepala ni tak boleh buat main main, kalau muntah dlm masa 24 jam kena bawak hospital. Nasiblah adik mok steady...

Kakcik Nur said...

Anak jatuh, silap2 kena marah lagi. Bila cucu jatuh, anak juga yang kena marah... :)

Belogs JM said...

cucu kesayangan tue

Kakzakie Purvit said...

Nenek dgn atok biasalah mana boleh cucu dia terkena apa-apa.
Tak kira kesayangan ke tak memang nenek/atok biasa dgn cucu sayang sangat.

Sally Samsaiman said...

hbs la kak...selamatkan diriiii! hahahaha

Fiza Rahman said...

Hehehe... Biasalah tu. Anak benjol tak kisah. Kalau cucu lebam kita yg kena. Sian dikmok.

dorsett pink said...

hihihihi

Cik Tie said...

hehe..nak buat camne. dah jadi dah

Noor Azlan said...

Budak kalau jatuh lepas tu muntah-muntah dan tak aktif macam biasa, bawa ke kecemasan secepat yang mungkin ye...

eima said...

mmg sesuai dengan perangai dia ... dia kan ala2 boy gitu ,...solat pakai ketayap .... jatuh berdentum kuat gitu pun tak nangis mmg kuat budak ni ,....

alahai budak comey .... lawak la ko dik oi

el said...

mak tok x marah lah..mak tok sayang tu...mak tok dh biasa anak2 dia pun dulu lagu ni haha

Ainniah Zulkefli said...

huhu kita tak bagi apa yang cucu nak pun dah kena marah.

LYAfrina said...

heheh..adik mok ni x pernah x comel tau.. tgk gelagat dia pon..nk cubit2 rsa pipi tu...


alahai..msti cucu kesayangan pak su n tok ni kan

Inani Hazwani said...

Kuatnyaa dikmok tahan sakit sebab tak nangis. Nani yang membanyangkan ni pulak rasa seriau. Hehee. Kena tuam selalu kak, inshaAllah nanti hilang lah 😊

HeNRieTTa JoSe said...

alaa sian dik mok...mga cepat sembuh....

Raihanah Ahmad said...

biasalah nak besar tu macam2 ragam. biasa kalau kes lebam bengkak ni saya tuam dgn ais. cepat surut

Azian Elias said...

Adoiiii.. siannya anak dara ni..
jangan tinggal kesan tu nanti Idzwa.

Khir Khalid said...

Klu tengok betul2 gambar yg 1st tu mmg nampak benjolan... cianlah.. moga cepatlah surut dan sembuh.

Kira Sakura said...

hhahahaha faham sangat. memang kalau boleh takmo balik kampong kalau anak luka ke kena apa2 ke. kalau cerita pun lepas luka dah surut dorang dah elok. paling takut kena marah dgn pakngah dorang. hukhukhuk

cepat sembuh dik. budak tengah melasak

aizamia 3 said...

Syukur takde pape..
Bertabahlah ye maknya.. tahan telinga jelah.. ekekeke..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang