thumbnail

Wednesday, February 08, 2017

WW : Hari-Hari Macam Ni!


video
Nak sembang!

Wajib tau setiap hari macam ni! Kalau tak memang merajuk lah dia. Ade orang tak percaya Syakirah rajin sembang dan sungguh tak percaya Syakirah guna word "sembang" tu so ini bukti dia! Silalah percaya memang dia guna perkataan "sembang" tuh ;)

17 comments:

Julia Johari said...

Hahahhahahhahahhahahhahaha terus auntie juju nak baik demam dah dgr suara budak bijak ni cakap sembang...bukak baju...makan......... makannnnnnnnnnn....makannnnnnnnnnn....geng!!! Sebab auntie pun suka sembang malam malam pastu hero2 auntie semua tido melayan bebelan auntie ju miahahahaha...

Terus ketawa...sebab dik mok bijak ajak mama sembang...hahaha

Raihanah Ahmad said...

memang suka sembang tu gayanya

Nieyl said...

peramah budak kecil nie...

Zakie Purvit said...

Mestilah kena layan mana bolwh sembang sendiri kan dik.. Kalau auntie suka aje dpt sembang dgn adik😂

HeNRieTTa JoSe said...

alaa video xleh load plak...eeeh, dia mmg ckap nk sembang erk?petahnya....

Kamsiah Yusoff said...

ada bakat sbg pakar motivasi ..:)

LadyBird said...

Xdpt buke video ni..

mama tisya said...

tgk kt fb smlm ..cute syahirah..makan..makan..makan hehe

Fiza Rahman said...

Iyer... Percaya. Dik mok kuat makan ☺

SITI AWADAH said...

COMELLLL sangat! :D

Noor Azlan said...

Bape umur nya? Hehe...

Kakzakie Purvit said...

Makan...minum air... buka baju
Adik... adik.. makan, makan, makan bestkan sebab tu gebus hihi...

el said...

seronok tgk dia sembang..dia pun nak share apa yg dia buat kat sekolah tu haha

Kesuma Angsana said...

Salam Jumaat, menyinggah bila ada sedikit kelapangan. Lama tak menerjah. X sempat nak kejar N3 tp ingatan tetap ada ! so cute .

Azian Elias said...

kenapa gambar nya ilang ek?

LYAfrina said...

Ehhh..x nmpak apa2 izwa..
Tp..blh byg betapa cutenya dikmok

Kira Sakura said...

yang nak tergelak tu tak habis habis makan dia kihkihkih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang