thumbnail

Tuesday, May 09, 2017

Ustazah Syakirah Irneena


Alololooo..

Nampak comel je kan ? Tapi korang tak tahu betapa bergaduh nyer aku nak pakai kan dia tudung tuh ! Grrr...orang yang mengaku dia lelaki, siap cakap dah nanti adik nak sekolah kat sekolah abang je tak nak sekolah kakak so korang bayangkan lah macam mana nak minta dia pakai tudung ? Grr...

Ni gambar jumaat lepas, saje cikgu dia minta hari jumaat pakai baju bertema jumaat tak payah pakai baju sekolah. Ustajah tembam .. ha.. ha.. ha..pipi selambak macam ade makanan kat dalam !

20 comments:

Nour Adieb said...

Comelnya 😍

Nurzakiah Hanum said...

singgah selasa
hari ini x berapa sihat
keep in touch

mama tisya said...

Cute ustajah cilik

mama tisya said...

Cute ustajah cilik

dorsett pink said...

Alahaiiii.. Comey nya lah ustazah sorang ni...

Azian Elias said...

Alahaiii..omel2..pipi tembam tu sama cam abg irfan..always tembam.

Jueliza Jamani said...

haiyooo awat comel sangat nihhhhhh

shalimar yusof said...

alaaahhh...comelnyeee dia ustazah niii

tiga lalat said...

chomeyy jerr., ;p

Nieyl said...

amboi...comey nyer ustazah...

ewanthology said...

cantik nama, secantik orgnya... boleh jadi model tudung kanak kanak ni..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

alololo..nomeynya ustajah syakira ni :)

ezan idma said...

comelnyeee dia pakai tudunggg

Nora Karim said...

😂😂😂 comeinya la hai... sedap nama dia rupanya. Mak dia punya pasal la ni kita asik dok ingat nama panggilan je dikmoq...

Julia Johari said...

Ustazah ni lah buat juju geram nak kacau dia bila jumpa...buat muka ketat...buat muka sombong...i pelukkkk tak mo lepas baru tau hahahhahah geram! kalau juju ada rezeki nak anak gegirl seiras mcm dik mok!...i is gerammmmmmm!

el said...

alahaiii ari tu lau bw ostajah ni g sbb2017 mau lgi fofular dr bloggers2 lain2 hahaha

aRzMoHa said...

comelnya dia pakai tudung...semoga menjadi anak yang solehah dan berbakti kepada dua ibubapanya serta orang lain...

Falsya said...

Ehhh, gewammm..pinjam sehari dikmok nie tp xnak pulang boleh?..hahahaaha

hainom OKje said...

Ustajah comey

panphila said...

Adorable! Semoga menjadi anak yang solehah buat ibu dan ayah ya.

http://panphila.blogspot.my

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang