thumbnail

Thursday, July 20, 2017

Selamat Hari Lahir Yang Ke-4!


Syakirah Irneena Suhaidi

Ya dah 4 taHun dah dia! Akal pun bukan main lagi lah. Mulut pun boleh tahan becok nyer, cakap tak pernah pelat langsung. Ragam amukan pun macam biasalah, dengan aku kurang sikit amukan tapi kalau dengan abah dia pantang tak dapat ape dia nak mula la amukan sebab dia tahu abah dia kalah dengan dia. Y__Y

Kejap je masa berlalu dah 4 tahun, dah pandai minta kek Boboiboy. Tak dapat buat potong kek hari ni sebab taska dia ade jamuan raya, tak nak la ganggu majlis orang, kita postpone hari isnin. Kenapa tak esok? Esok abang dia takde, abang dia tidur umah cikgu sebab sabtu ade majlis besar kat YPC.

Kemanjaan semua ni, lagi-lagi dengan maktok dialah. Satu-satunya cucu yang maktok jaga masa sebelum dapat taska. Nak apa-apa minta maktok .. huhuuu..sebab dia tahu kalau minta mama manjang tak dapat. Ha..ha..ha..

Moga membesar sihat, ceria dan jadi anak solehah tu je doa aku dengan Eady untuk semua anak-anak. Tak minta lain cuma biar semua elok-elok belaka untuk anak-anak.

23 comments:

Raihanah Ahmad said...

happy brthday baby

dorsett pink said...

Eaahh!! Dah 4 tahun. Cepat je membesar budak2 ni. Happy birthday sweetheart. Aunty doakan awak sentiasa happy dan bahagia dan membesar menjadi anak yg solehah

Noor Azlan said...

Selamat hari Lahir Baby, semoga sihat selalu dan menjadi anak yang solehah...

Norhayati Mohd Isa said...

Sanah helwah si comel Syakirah Irnena..

Anak bongsu ke hihihi..
Ragam mmg byk lah kan..
Tapi itu lah karenah yg dirindui..

Inani Hazwani said...

Selamat Hari Lahir Syakirah. Semoga membesar dengan sihat selalu ;)

SYANI said...

Happy Birthday Syakirah... setia dengan Boboiboy tu..hehehehe

aRzMoHa said...

alhamdulillah...semoga menjadi anak yang membesar dengna sihat, dikurniakan ilmu yang berkat dan solehah....

Warisan Petani said...

Hb Syakirah
Suka tenguk gambar ke-2 tu
tidur pun dia senyum.

MrsEnoxis said...

Happy Birthday Syakirah!!

Mrs Puex said...

Happy birthday adik mok!

dhia lyna said...

happy bornday baby...alhamdulillah
salam ziarah

Husna Rahman said...

Sanah Helwah baby Syakirah.moga membesar dengan sihat dan solehah ye syg..luv ur innocent and beautiful smile!

ewanthology said...

selamat hari lahir...semoga menjadi anak yang baik.... dah 4 tahun ye, sebaya dgn anak sayalah, aina 17 julai :-)

Ainniah Zulkefli said...

Happy Birthday si comel. semoga membesar menjadi muslimah solehah bijak pandai.

mamapp said...

Happy birthday syakirah.. semoga jadi anak solehah kebanggaan ibu ayah

yaya_flanella said...

ala comelnya geramnyaaaa

Khir Khalid said...

Alhamdulillah.. happy birthday. Semoga membesar menjadi insan solehah yg berjaya di dunia dan akhirat... aamiin :)

Fiza Rahman said...

Izwa junior. Selamat hari lahir dikmok ☺

hainom OKje said...

Happy Bezday adik mok comey...moga jadi anak solehah ye

atiehilmi dot com said...

alololololo.. comel nye.. hee~ semoga kehadiran Syakirah Irneena membawa kebahagiaan buat izwa dan suami..

HeNRieTTa JoSe said...

Happy Birthday adik mok....kejap je dah 4 tahun kan...

Amanda Suria said...

Happy belated birhday dik mok...cepat sembuh ye..kesian hadiah birthday ngeri je tu ha..jahat kan chicken pox tu...

Shiqin Sunshine said...

Tgok akk pos gmbaq dia pon nmpk gaya dia ni celoteh..haha pandai2 budak skrang hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2014 Reserved to Nurul Izwa
Design with ♥ by Cik Kumbang